Naturalny peeling z pestek moreli | Manufaktura Kosmetyczna

Hej! ;) W dzisiejszym poście pokażę Wam jak zrobić własny, naturalny peeling z pestek moreli. Potrzebne nam są tylko trzy 'produkty', które możecie zakupić w sklepie Manufaktura Kosmetyczna. Zapraszam do zapoznania się z przepisem oraz moimi wrażeniami co do stosowania. ;-)




Co potrzebujemy?
  • surowiec kosmetyczny - 100% naturalny peeling z pestek moreli, (50g/9zł),
  • olej - 100% naturalny, kosmetyczny olej z pestek moreli (zimnotłoczony, nierafinowany), (12zł/40ml),
  • substancja aktywna - witamina E, (15ml/16zł).
Dodatkowo przygotowałam sobie jeszcze pojemniczek, w którym zrobię peeling (tutaj akurat miałam słoiczek po kremie) i oczywiście łyżeczkę. ;-)

Przepis:
  • 1 łyżeczka peelingu z pestek moreli,
  • 2 łyżeczki oleju z pestek moreli,
  • 10 kropli witaminy E.
Poniżej zobaczycie, jak przygotowywałam mieszankę oraz już gotową. Oczywiście zrobiłam sobie cały słoiczek peelingu, dobierając odpowiednie proporcje. 

  


I gotowe, można używać! ;-) Peeling, dzięki rozdrobnionym pestkom moreli, jest porządnym zdzierakiem. Zdecydowanie nie polecam go cerom wrażliwym i naczynkowym. Nie wiem też, czy cery normalne potrzebują aż takiego oczyszczania. Myślę, że wystarczy zafundować go skórze raz na tydzień. Bardzo dobrze oczyszcza pory, szczególnie na nosie (akurat tutaj mam z nimi największy problem i najbardziej to widać). Skóra jest perfekcyjnie oczyszcza, ale i gładziutka i nawilżona dzięki olejowi i witaminie E. Mojej mieszanej cery nie podrażnia, chociaż nos jest delikatnie zaczerwieniony po użyciu, ale to dlatego, że w tym miejscu porządnie wykonuję peeling. Myślę, że raz w tygodniu mogę, zwłaszcza że moja skóra szybko się zanieczyszcza. Nie zauważyłam, aby peeling zapychał pory. Wszystko na plus! ;-)



Peelingu wychodzi naprawdę baaardzo dużo. Już mam cały słoiczek, a zostało mi jeszcze sporo rozdrobnionych pestek z moreli, oleju i witaminy E. Poza tym, wystarczy niewielka ilość, aby wykonać peeling twarzy i szyi. Zdecydowanie należy do tych wydajnych!

Jeśli lubicie samodzielnie robić kosmetyki i jesteście fankami naturalnych rozwiązań to z pewnością spodoba Wam się ten peeling. Możecie też stworzyć coś innego, w zależności od Waszych potrzeb. Zachęcam zajrzeć do Manufaktury Kosmetycznej, klik.


Pozdrawiam!

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )