Progresywny krem superwygładzający z kwasami i enzymami YONELLE MEDESTHETIC | Wrażenia po 2 tyg. używania

Hej! ;) Dziś przychodzę z moimi pierwszymi wrażeniami na temat kremu YONELLE, który został mi dobrany po konsultacji w salonie kosmetycznym Healthy Beauty (klik). Po 2 tygodniach codziennego używania mogę już troszkę o nim powiedzieć. Zapraszam! ;)


Krem superwygładzający z kwasami i enzymami proteolitycznymi do cery mieszanej i tłustej, a także skłonnej do wyprysków. Przeznaczony do kuracji domowej w celu przygotowania skóry do zabiegów EKSFOLIACJI PROGRESYWNEJ oraz wzmocnienia i przedłużenia jej efektów. Krem delikatnie złuszcza powierzchniowe komórki naskórka, spektakularnie zmiękcza, wygładza i nawilża skórę oraz przyspiesza jej odnowę. Po konsultacji z kosmetologiem może być stosowany także do codziennej pielęgnacji domowej.

Krem jest bezzapachowy i ma bardzo przyjemną, leciutką formułę. Wchłania się natychmiastowo, pozostawiając skórę bardzo miękką i wygładzoną. Używam go codziennie wieczorem. Czy dostrzegłam już jakieś efekty? Tak! Pory są ładnie domknięte, skóra bardziej wygładzona i zdecydowanie mniej się przetłuszcza. Złuszczanie jest delikatne. Niedoskonałości goją się znacznie szybciej, skóra jest uspokojona. Krem w żaden sposób nie podrażnia mojej skóry, nie szczypie, nie piecze ani nie zapycha (jak dotąd). Jeśli jego działanie będzie się utrzymywać, krem z pewnością trafi do ulubieńców!

Za jakiś czas napiszę Wam o nim więcej, będą też zdjęcia przed i po. ;)


Zapraszam Was także do zapoznania się z ofertą salonu Healthy Beauty. Znajdziecie tam dosłownie wszystko! Począwszy od zabiegów na twarz, manicure, masaż po zabiegi kosmetyczne dla mężczyzn klik. 


Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Powinnam wypróbowac ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma delikatne działanie, ale używając go systematycznie widzę fajne efekty :)

      Usuń
  2. Opakowanie ma bardzo ciekawe, pierwszy raz widzę ten krem, ale już mnie do niego zachęciłaś - moje pory to koszmarek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie przykuwa uwagę, sam krem bardzo polubiłam ;)

      Usuń
  3. Interesujący produkt, czekamy na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również testuję ten krem, ale nie działa on u mnie tak spektakularnie.
    Nie zauważyłam by wpływał na moje pory i przetłuszczanie się skóry. Faktycznie uspokaja i pomaga zwalczać niedoskonałości.
    W moim odczuciu jednak nie jest bezzapachowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa efektów :) A kremu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego kremu, ale za to widzę, zmiany w szablonie :) Bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty