Zdrowie skóry, włosów i paznokci | Kuracja z MERZ SPEZIAL cz. I

Hej! ;) Niedawno otrzymałam propozycję przetestowania suplementu diety MERZ SPEZIAL, którego zadaniem jest poprawa kondycji mojej skóry, włosów i paznokci. Przyznam, że się ucieszyłam, bo wiosną mój organizm potrzebuje dowitaminizowania. Tym postem daję znać o kuracji, którą rozpoczęłam już około 2 tyg. temu, a także chcę Wam trochę opowiedzieć o samym suplemencie. Zachęcam do dzielenia się własnymi doświadczeniami. ;)


Moja kuracja będzie trwać 3 miesiące. Jedno opakowanie zawiera 60 drażetek i wystarcza na 30 dni (2 drażetki dziennie). Póki co udaje mi się je łykać zgodnie z planem. Grunt to mieć je na wierzchu. ;) Samo opakowanie jest bardzo ładne - szklane i porządne. Drażetki nie są duże, mają słodką powłoczkę więc z łykaniem nie ma problemu. O efektach narazie nie będę nic mówić. Pierwszą relację zdam Wam w połowie kuracji. ;)

W jakim celu stosować Merz Spezial? Suplement jest zalecany w celu zachowania zdrowego wyglądu skóry, włosów i paznokci. Efekt systematycznej i prawidłowej suplementacji:

  • promienna skóra o zdrowym wyglądzie - zawarte w Merz Spezial biotyna, witamina B2, niacyna oraz cynk odżywiają skórę i pomagają zachować jej zdrowy wygląd;
  • gęste, lśniące włosy - biotyna i aminokwasy: cysteina i metionina, niacyna oraz ryboflawina zawarte w suplemencie pomagają zachować zdrowe włosy;
  • piękne, mocne paznokcie - strukturę paznokci budują zawarte w Merz Spezial: cynk, żelazo i aminokwasy zawierające siarkę.



Bardzo zależy mi na wzmocnieniu włosów i paznokci. O ile z włosami jakoś sobie radzę, stosując odpowiednie kosmetyki; tak z paznokciami od dłuższego czasu jest tzw. masakra. Łamią się, rozdwajają dosłownie non stop. Ciężko je zapuścić albo nadać ładny kształt. Staram się zdrowo jeść, ale widać wciąż są jakieś braki w moim organizmie. Także już wkrótce będę Was informować o pierwszych efektach z Merz Spezial. ;)


Cena: ok. 35zł/op. (apteki).

Znacie suplement MERZ SPEZIAL? Jeśli tak, podzielcie się swoimi obserwacjami i efektami. ;)

Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Brałam i pomagało na paznokcie bo bardzo się łamały

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie stosowałam żadnych witamin a przydało by się po jakieś sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś brałam i byłam zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też stosowałam ten suplement i w sumie byłam zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez Ciebie zbankrutuje :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )