Babuszka zdradza sekrety urody!

Hej! ;) W maju odbyła się premiera książki "Sekrety urody babuszki" autorstwa R. Ruder i S. Campos. Miałam okazję przeczytać ją przedpremierowo i serdecznie dziękuję za tę możliwość. Dzisiaj opowiem Wam troszkę o książce. Czy warto ją kupić? Zapraszam! ;-)



Raisa Ruder zdradza nam sekrety urody swojej babuszki. Bardzo podoba mi się wstęp do książki, z którego poznajemy sposoby babuszki, jej codzienne życie i zachowanie. Przyznam, że pielęgnacja po słowiańsku jest bliższa memu sercu niż chociażby koreańska. Czytając książkę, miałam po części wrażenie, że czytam o swojej babci. Można powiedzieć, że to ona zapoczątkowała we mnie 'kosmetoholizm'. ;-) W moim domu również nigdy nic się nie marnowało i nie marnuje. Naturalne sposoby pielęgnacji są mi znane, a teraz zostały zgłębione. 

Książka przypadnie do gustu każdej kobiecie, która lubi dbać o siebie, eksperymentować nie tylko z kosmetykami z drogeryjnych półek. Tutaj mamy podane, niczym na tacy, przepisy na wszelkiego rodzaju maseczki, peelingi, odżywki czy demakijaż doskonały. Słowiański elementarz pielęgnacji jest skarbnicą wiedzy. Znajdziemy tu mnóstwo porad i powiedziałabym sprytnych sposobów, jak być piękną i nie wydawać miliona monet. ;-)



Mój ulubiony rozdział to 'Odliczanie do wielkiego dnia'. Brzmi świetnie, prawda? ;-) Znalazłam w nim m.in. przepisy na maseczkę przed randką iiiiiii...... (UWAGA! UWAGA!) maseczkę ślubną! Autorka kupiła mnie tymi nazwami. Oczywiście, robiąc maseczkę ślubną przed randką nie zgrzeszymy. ;-) Ślubną zachowam sobie na sierpień i na pewno dam Wam znać, jak się sprawdziła. Raczej nie będę ryzykować przed samiutkim ślubem, a zafunduję ją sobie kilka tygodni przed, potem ew. powtórzę, jeśli się spisze.

Babuszka pokazuje nam, jak wykorzystać wszystko co mamy w kuchni, właściwie w zasięgu ręki. Większość z proponowanych produktów mamy w lodówce czy też kuchennej szafce. Inne łatwo dokupić. Propozycje składników naprawdę nie są drogie - mleko, miód, truskawki, rozsławione awokado, to tylko niewielka część z tego, co proponuje wykorzystać babuszka. Nic się nie zmarnuje, nawet skorupki jajek.



Elementarz zachęca kobiety, aby powróciły do korzeni. Rady babuszki mają przekonać nas do prostych, sprawdzonych i niedrogich metod pielęgnacji. Możemy czuć się i wyglądać pięknie bez wydawania dużych sum pieniędzy. Lśniące włosy czy piękną cerę zyskamy także stosując naturalne produkty spożywcze. Myślę, że warto nauczyć się (chociaż troszkę) przygotowywać naturalne kosmetyki. Szczególnie teraz, kiedy lato blisko i możemy w 100% korzystać z dobrodziejstw natury.
Zachęcam Was do zgłębienia lektury. Każda z nas, znajdzie w niej coś dla siebie. Jestem tego pewna!


Słowiański elementarz pielęgnacji dostępny jest w księgarni internetowej klik, teraz w cenie promocyjnej! ;-)


Co myślicie o naturalnych sposobach pielęgnacji?


Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Z chęcią przygarnęłabym taki elementarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, to zdecydowanie coś dla mnie. Miałam kilka kosmetyków do włosów od Agafii i bardzo je lubię, a nawet przekonałam do nich nawet swojego faceta :P A powiedz mi, jak z dostępnością książki i jej ceną? Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: http://blondekitsune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. *Już znalazłam, ślepa jestem i myślałam, że wraz z ostatnim zdjęciem kończysz post i nie dałaś wzmianki na ten temat, hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wzmianka ;)) Książka dostępna też w empiku, ale kilka zł drożej niż w księgarni Znak ;)

      Usuń
  4. Jak pewnie wiesz jestem wielką fanką naturalnej pielęgnacji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, śledzę Cię na bieżąco ;))

      Usuń
  5. Wczoraj ją sobie zamowilam. Ta koreańska mnie przekonała, czuję że tutaj bedzie lepiej bo lubie robić maseczki na przykład z ogórka albo aspiryny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być, że nie przekonała *

      Usuń
    2. Więc powinna Ci się spodobać ;)

      Usuń
  6. Świetna taka książka. Chętnie bym sobie zerknęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie mi się ją czytało ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty