Kosmetyki Elfa Pharm. Co warto wypróbować?

Hej! ;) Pamiętacie paczkę z Klubu Elfa Pharm? Była pełna nowości, które okazały się być naprawdę świetne! Dziś pokrótce napiszę Wam, jak sprawdziły mi się te kosmetyki i dlaczego je polecam. Zapraszam! ;-)



Szampon bazyliowy Vis Plantis przeciw wypadaniu włosów sprawdził się świetnie. Właśnie w minionym tygodniu sięgnął dna, był bardzo wydajny. Włosy mniej wypadały, są mocniejsze, bardziej sztywne, nie puszą się. Konieczne jest użycie maski/odżywki. Ma przyjemny, delikatnie bazyliowy zapach. Ciekawi mnie cała linia Basil Element. Znacie ją?



O masce z olejem makadamia i keratyną Dr. Sante pisałam już tutaj. Uwielbiam jej zapach i działanie. Polubiła ją także moja mama, właścicielka bardzo suchych włosów. Maska świetnie nawilża i wygładza włosy. Jest też baaardzo wydajna. Szczerze polecam posiadaczkom suchych, puszących się włosów.


Kolejny mocny produkt Vis Plantis stanowi kremowe masło do ciała. Zapach żurawiny i maliny moroszki jest obłędny! Dla mnie kwiatowo-słodki, bardzo przyjemny, nie jest zbyt intensywny, nie dusi. Masło faktycznie jest baaardzo odżywcze, polecam je szczególnie skórom suchym, a nawet bardzo suchym. Nawilżenie jest na bardzo wysokim poziomie. Potrzebuje chwili, aby się wchłonąć, ale skóra nie lepi się, nie klei. Dzięki zbitej formule jest też wydajne, nie potrzeba go wiele na całe ciało. Dla mnie spisało się świetnie w pielęgnacji suchej skóry nóg.




Jeśli chodzi o pielęgnację stóp, to nie używałam dotąd wielu produktów. Nie mam więc porównania. Krem do stóp O'HERBAL na suche i popękane pięty sprawuje się poprawnie. Oczywiście, ma ładny zapach, jak chyba wszystkie kosmetyki Elfa Pharm. Mamy tu ekstrakt z prawoślazu, który ma właściwości ochronne i sprzyja regeneracji suchej, spękanej skóry. Zauważyłam fajne nawilżenie skóry stóp, zmiękczenie naskórka. Szczególnie pięty nie są tak wysuszone, jak jeszcze niedawno.



Na koniec odżywcza pomadka z ekstraktem goji O'HERBAL, którą pokazywałam już w ulubieńcach. Świetnie nawilża, wygładza suche i spękane usta. Stają się gładsze i zregenerowane. Przyjemnie pachnie i ma słodki smak, co dla niektórych też jest ważne. Jestem posiadaczką skrajnie suchych ust, a ta pomadka świetnie sobie z nimi radzi. Polecam! ;-)



Jak widzicie, cała gromadka przypadła mi do gustu. Nie ma tu żadnego słabego produktu. Wszystko bardzo fajnie się sprawdza. Szampon zobaczycie w denku kwiecień/maj, maska i pomadka też za chwilę się skończą. Uwielbiam pisać posty polecające! ;-)

Macie swoje ulubione kosmetyki od Elfa Pharm? ;-)


Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Szampon mam i jest super, już drugi. Zaciekawiło mnie masło. Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam problem z maseczkami do włosów. Moje włosy są jakieś dziwne lub Ja robię coś nie tak. Za każdym razem gdy stosuje maskę na włosy to moje kłaczki są tak tłuste przez tydz.,że ciężko jest JE doprowadzić do normalnego stanu. Ręce mi opadają a bardzo mi zależy na pięknych włosach staram się o nie dbać nie po to zapuszczalam, żeby teraz się niszczyły. Może mi coś doradzisz co mam zrobić, żeby po maskach włosy nie były jak smalec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nakładasz na całe włosy? Bo ja zawsze tylko od końca ucha w dół, spłukuje letnią wodą, dosyć długo żeby mieć pewność, że wszystko wypłukałam. ;)

      Usuń
    2. Przeważnie na całe włosy i to może być mój błąd. Scenę robić od końca ucha tak jak Ty i w tedy zobaczę czy będzie różnica 😉

      Usuń
  3. Ja mam problem z maseczkami do włosów. Moje włosy są jakieś dziwne lub Ja robię coś nie tak. Za każdym razem gdy stosuje maskę na włosy to moje kłaczki są tak tłuste przez tydz.,że ciężko jest JE doprowadzić do normalnego stanu. Ręce mi opadają a bardzo mi zależy na pięknych włosach staram się o nie dbać nie po to zapuszczalam, żeby teraz się niszczyły. Może mi coś doradzisz co mam zrobić, żeby po maskach włosy nie były jak smalec?

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię ich mleczko bazyliowe i kremowe masło do ciała o zapachu figi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon to coś dla mnie, ale i na pomadkę bym się skusiła. Dostanę w Rossmann?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba w Rossmannie nie widziałam tych kosmetyków, zajrzyj do hebe jeśli masz możliwość, tam na pewno jest szampon. Pomadkę widziałam w drogerii Jasmin i jakiejś małej prywatnej drogerii.

      Usuń
  6. Nie znam tych produktów. Szampon zaciekawił mnie. Pomadka również wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba moje dwa ulubione kosmetyki z tego grona :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty