Nowość! Normalizujący krem korygujący CC | Pure Neroli 'evree'

Hej! ;) Na promocji 2+2 w Rossmannie kupiłam kilka nowości. Jedną z nich jest normalizujący krem korygujący CC od 'evree' z nowej linii Pure Neroli. Kosmetyki przyciągają uwagę ładną szatą graficzną i oczywiście obietnicami producenta. Krem pokazałam Wam na Intagramie (swoją drogą zapraszam) i od razu przykuł Waszą uwagę. Prosiłyście o szybkie pierwsze wrażenia, dlatego piszę ten post. Zapraszam! ;-)



Krem CC - podwójne działanie, czyli Color & Correct. Łączy w sobie funkcje i zalety kremu pielęgnacyjnego oraz podkładu. Przeznaczony jest głównie do cery problematycznej: z niedoskonałościami, z trądzikiem, gdyż koryguje koloryt skóry i pomaga ukryć niedoskonałości. Zmniejsza widoczność porów. Jednak jego działanie nie ogranicza się do ukrywania defektów. W pierwszej kolejności krem zwalcza powody takiego  stanu skóry - normalizuje funkcje skóry, koi ogniska zapalne. Wszystko to za sprawą cudownego ekstraktu z kwiatów neroli. 

Normalizujący krem korygujący CC dopasowuje się do odcienia skóry, nadając jej promienny i naturalny wygląd.


Ekstrakt neroli, czyli ekstrakt z kwiatów gorzkiej pomarańczy, to jeden z najbardziej ekskluzywnych i drogocennych ekstraktów kwiatowych. Posiada niezwykłe właściwości kosmetyczne oraz oryginalny, zmysłowy aromat. Doskonale pielęgnuje cerę z problemami. Reguluje pracę gruczołów łojowych, dzięki czemu zmniejsza wydzielanie sebum. Działa antybakteryjnie, gojąco i łagodząco na trądzik i inne niedoskonałości skóry. 

Normalizujący krem korygujący CC działa dwutorowo - stopniowo zwalcza niedoskonałości i jednocześnie natychmiast poprawia jej wygląd. Jest aktywny przez cały dzień - zupełnie jak Ty. Ekstrakt z kwiatu neroli działa oczyszczająco, nawilżająco i odżywczo. Ma właściwości antyseptyczne, reguluje wydzielanie sebum. Wzmacnia, uszczelnia i uelastycznia naczynia krwionośne. Affipore TM równoważy wydzielanie sebum, Zmniejsza liczbę, rozmiar i objętość porów skóry. Wygładza, zmiękcza i matowi błyszczące obszary. Poprawia ogólny wygląd cery, Pigmenty mineralne odbijając światło, optycznie rozjaśniają i wyrównują koloryt skóry.

Rezultat: Widocznie poprawiony wygląd skóry: naturalnie ujednolicony koloryt, skutecznie zminimalizowana widoczność niedoskonałości, optycznie wygładzona tekstura twarzy. Cera odżywiona, rozświetlona i naturalnie zmatowiona. Bez efektu maski, bez zapchanych porów. Zdrowie i piękno Twojej skóry bez kompromisów.


Moje pierwsze wrażenia

Krem ma bardzo ładny zapach pomarańczy - odświeżający, w sam raz na ciepłe dni. Konsystencja jest zwarta, dokładnie niczym krem. Nie spływa z dłoni, ale nie jest też tępa. Krem wymaga precyzyjnej aplikacji, ponieważ odcina się przy linii włosów i szyi. Na zdjęciu kolor wygląda dobrze i tak też jest w świetle dziennym. Niestety oksyduje. Ładnie wchłania się w skórę (jak krem), nie czuć go na twarzy, ale... widać kolor, który odcina się od mojej skóry (szczególnie jeśli nieumiejętnie go rozprowadzimy). Udało mi się go trochę rozjaśnić korektorem w odpowiednich miejscach i tak też go testowałam. Jestem pod wrażeniem tego, jak zachowuje się na twarzy. Krem naprawdę trzyma błyszczenie w ryzach. Mam cerę mieszaną, tłustą w strefie T, a w ciągu dnia właściwie wcale się nie świeciła. Jedynie pod wieczór było widać niewielkie błyszczenie na nosie i czole, ale to normalne. Nie wyglądało to źle. 

Krem wyrównuje koloryt skóry, ale nie ma jakiegoś szczególnego krycia. Delikatnie przykrywa niedoskonałości, głównie skupia się na wyrównaniu koloru cery. Jest nawilżający, lekki, przyjemny. Gdyby był jaśniejszy i nie ciemniał byłby ideałem. Niestety nie dopasowuje się tak jak to obiecuje producent. Nie podkreśla porów ani suchych skórek. W ciągu dnia nosi się komfortowo.

Spróbuję go czymś rozjaśnić. Pewnie będzie lepszy jak się opalę, o ile się opalę. ;-) Ładnie wygląda na twarzy - naturalnie (prócz tego ciemnienia). Jestem ciekawa jak wypadnie u dziewczyn z ciemniejszym kolorytem cery, czy się dopasuje, czy też będzie ciemniał. Dajcie znać, jeśli już go przetestowałyście!


Na zdjęciu widać różnicę pomiędzy skórą twarzy a moją szyją....

Nie wiem dlaczego większość podkładów, kremów BB i CC polskich producentów jest za ciemna... Osoby z jasną, a tym bardziej z bardzo jasną cerą mają naprawdę duży problem, żeby znaleźć coś dla siebie. Szczególnie, jeśli chodzi o lekkie kremy korygujące.

Tak jak już pisałam, będę z nim jeszcze kombinować i testować, bo podoba mi się działanie i to, jak wygląda na skórze. A Wy, co sądzicie? Jakie kremy CC polecacie?

Cena: 35 zł / Rossmann.

Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Dawno nic z Evree nie miałam, więc chętnie bym ten krem sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ciemniejszą karnację to może się sprawdzić ;)

      Usuń
  2. Ciekawy, nie słyszałam o nim wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa linia evree, jest jeszcze kilka ciekawych produktów ;)

      Usuń
  3. ja nie używam takich kremów wolę tradycyjny podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i to i to, teraz na lato szukam czegoś lekkiego, z marnym skutkiem ;P

      Usuń
  4. Ja od kilku lat nie używam podkładu mimo iż nie mam idealnej cery którą bardzo chciałabym mieć. Dbam o nią jak mogę, jednak nie jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor na pewno byłby dla mnie zbyt ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak dla mnie i pewnie jeszcze wielu dziewczyn ehhh...

      Usuń
  6. nie miałam go, ale stosowałam kosmetyki evree i całiem fajnie się sprawdzały.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie raz się sprawdzają, raz są straszne tak jak np. ich płyn micelarny.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeśli czujesz, że kolor będzie Ci pasować to polecam!

      Usuń
  8. Jakoś cały czas nie mogę się przekonać do kremów BB/CC, żaden których używałam nie daje efektu jakiego bym chciała. Ale małą próbkę tego z Evree chętnie bym dorwała, żeby go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różnie bywa, najlepiej spisał się BB Skin 79 :)

      Usuń
  9. Ooooo! Ja mam ciemną karnację, poszukam go. Ba lato preferuje takie właśnie rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem nim zachwycona, w moim przypadku w ogóle się nie utlenia, kolor pozostaje bez zmian wciągu dnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale jakoś ogólnie nie mam ochoty na ich produkty :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )