Re:Nev Skin - nawodniona skóra o ładniejszym kolorycie. Wrażenia po miesięcznej kuracji

Hej! ;) Dziś wracamy do pielęgnacji od wewnątrz. Przychodzę z podsumowaniem mojej miesięcznej kuracji z Re:Nev Skin. O tym, czym jest, w czym mi dopomógł, a także w czym jeszcze może pomóc dowiecie się z dalszej części wpisu. Serdecznie zapraszam! ;-)


Re:Nev Skin czyli spersonalizowany system odnowy skóry w każdym wieku

Działanie:

  • system odnowy dopasowany do wieku i potrzeb,
  • ochrona komórek przed stresem oksydacyjnym,
  • oczyszczenie skóry z toksyn,
  • optymalne nawilżenie skóry,
  • poprawa elastyczności i jędrności.

Dodatkowo producent obiecuje nam poprawę koloru skóry, rozjaśnienie plam pigmentacyjnych, naturalny filtr ochronny przed promieniowaniem. Dzięki unikalnej formule Re:Nev Skin wnika w głąb skóry, eliminuje istniejące zmarszczki oraz wpływa na spowolnienie procesu ich powstawania. Formuła została wzbogacona o składniki głęboko oczyszczające skórę, odblokowujące pory i regulujące wydzielanie sebum, a także pozwalające zachować właściwy poziom nawilżenia skóry. 


Opatentowany skład Re:Nev Skin:

KWAS HIALURONOWY - odpowiada za namnażanie nowych komórek, właściwe nawilżenie skóry; wygładza, likwiduje zmarszczki oraz poprawia elastyczność skóry. Wykazuje właściwości przeciwzapalne, jest także dodawany do preparatów stosowanych w przypadku trudno gojących się ran oraz blizn. 

KWAS L-ASKORBINOWY - jest odpowiedzialny za ochronę organizmu przed stresem oksydacyjnym oraz dobrą kondycję skóry. Poprawia strukturę i koloryt skóry, rozjaśnia plamy pigmentacyjne, jest naturalnym filtrem ochronnym przed promieniowaniem oraz wpływa na spowolnienie procesu powstawania zmarszczek.

BIOTYNA - jest pomocna w leczeniu trądziku młodzieńczego, ponieważ zapobiega łojotokowi oraz wzmożonej aktywności gruczołów łojowych. Wpływa na odżywienie komórek skóry.

KOLAGEN - nazywany jest białkiem młodości. Jest odpowiedzialny za właściwy poziom nawilżenia skóry, jędrność oraz jej sprężystość i odnowę komórkową.

GLUKONIAN CYNKU - oczyszcza skórę, poprawia jej wygląd, nadaje gładkość, odblokowuje pory i reguluje wydzielanie sebum.

Re:Nev Skin jest rekomendowany jako idealny suplement diety dla osób, które chcą zadbać o kondycję swojego ciała oraz skóry, a ponadto nadać jej zdrowego wyglądu.

STOSOWANIE: 2 kapsułki dziennie, popijamy szklanką wody.


Moje wrażenia

Przyznam, że z działania suplementu jestem zadowolona, a nie spodziewałam się tak widocznych efektów. Przede wszystkim zauważyłam bardzo duże podniesienie nawilżenia skóry (nie tylko twarzy, ale też całego ciała). Nie jest to tylko optymalne nawilżenie, to dużo więcej. Nie mam problemu z żadnymi suchymi skórkami na twarzy, ani też z suchością kolan czy łokci. Czuję, że moja skóra jest świetnie nawodniona. Jeśli śledzicie mnie na bieżąco (tutaj i a IG) to wiecie, że jestem posiadaczką skóry mieszanej, z trądzikiem, która też łatwo się przesusza. Aktualnie trudno mi powiedzieć, kiedy ostatnio borykałam się z suchymi skórkami. Oczywiście odpowiednia pielęgnacja od zewnątrz też ma w tym swój udział, ale znam swój organizm i czuję, że teraz to coś więcej. Poza tym pojawia się znacznie mniej niedoskonałości, zagoiło się również sporo plamek po trądziku (nie były stare). Skóra jest jędrniejsza, bardziej elastyczna, co najbardziej zauważyłam w okolicach oczu i na szyi. Jeszcze nie mam problemu ze zmarszczkami, ani też z plamami pigmentacyjnymi więc w tej kwestii nie mogę nic powiedzieć. Za to zdecydowanie poprawił się koloryt mojej cery. Odkąd sięgam pamięcią skóra twarzy zawsze była ciemniejsza od szyi, no tak już mam. W wyjątkowo złych chwilach (stres, nieodpowiednia pielęgnacji itp.) moja cera stawała się ziemista, krótko mówiąc - brzydka i wyglądająca niezdrowo. Ostatnio zauważyłam, że jest dużo lepiej, dużo łatwiej przychodzi mi pokazanie się ludziom bez makijażu. To dla mnie naprawdę wiele znaczy. Jeśli chodzi o pory czy przetłuszczanie się skóry to tutaj nie zauważyłam żadnych zmian.

Suplement przyczynił się też do spożywania przeze mnie większej ilości wody! ;-)


Suplement zdał egzamin. Liczyłam jeszcze na uregulowanie pracy gruczołów łojowych, ale i tak nie jest źle. Jestem zadowolona. Jeśli szukacie suplementów z kolagenem w składzie, to zwróćcie uwagę na Re:Nev Skin. W dwóch kapsułkach jest go 400 mg.

Do kupienia tutaj.


Co sądzicie? Miałyście do czynienia z kolagen w suplementach?


Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Nie stosuję takich suplementów, ale dobrze, że się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej nie sięgam po suplementy, ale fajnie, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę. Jak już coś takiego biorę to dobrze, że są efekty, a nie na darmo ;))

      Usuń
  3. Brzmi fajnie, ja kiedyś piłam kolagen, taki w proszku z Rosska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam o nim, ciekawi mnie :)

      Usuń
  4. Brzmi nieźle! Chyba warto spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sięgam po tego typu suplementy, a chyba powinnam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie niemal ciągle coś łykam, to już chyba uzależnienie :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )