Moja kuracja z MERZ SPEZIAL - czy są efekty?

Hej! ;) Początkiem kwietnia pisałam Wam o rozpoczęciu kuracji z Merz Spezial (klik). Niebawem dobiegnie ona końca. Myślę, że to odpowiedni moment, aby wypowiedzieć się o efektach. Czy w ogóle jakieś zauważyłam? Zapraszam!


Dla kogo Merz Spezial?

Suplement jest zalecany w celu zachowania zdrowego wyglądu skóry, włosów i paznokci. Efekty: promienna skóra o zdrowym wyglądzie; gęste, lśniące włosy; piękne, mocne paznokcie. Merz Spezial zawiera szereg niezbędnych witamin i minerałów, takich jak: witaminy A, C, E, B6, B2, B1, B12. niacyna, biotyna, żelazo czy cynk. Zalecane dawkowanie to 2 drażetki dziennie, a kuracja powinna trwać 3 miesiące.

Czy są efekty?

Tak! Powiem szczerze - długo ich nie widziałam. W pewnym momencie już zwątpiłam całkowicie, ale pomyślałam, że jak już zaczęłam to wytrwam do końca. Opłaciło się. Około 2-3 tyg. temu zauważyłam, że moje paznokcie przestały się łamać. Mało tego, są długie i bardzo twarde. Nic się nie łamie, nie kruszy, ani nie rozdwaja. Bardzo się ucieszyłam, bo miałam z nimi okropne problemy. Wspominałam o tym tutaj, jak i na IG (zapraszam!). Co z włosami? Czy mniej wypadają? Są ładniejsze? Trudno powiedzieć, bo tutaj aktywnie działam innymi specyfikami (od zewnątrz), ale na pewno są mocniejsze i rosną jak szalone. Nie wypada ich aż tyle, jak np. na przełomie stycznia i lutego. W każdym razie nie jest jeszcze tak, jakbym chciała. Włosy wymagają dużo uwagi, odpowiedniej pielęgnacji. Witaminy na pewno je wspomogły. Jeśli chodzi o cerę to tutaj nie zauważyłam żadnych spektakularnych efektów. Niestety wciąż jest problematyczna. Fakt, że nie mam żadnych problemów z wysuszeniem skóry, suchymi skórkami. Chociaż tyle. ;-)


Czy polecam suplement Merz Spezial?

Tak, zdecydowanie! Jeśli borykacie się z osłabionymi paznokciami to gorąco polecam go wypróbować. Być może i na inne dolegliwości się sprawdzi. U każdego będzie to zapewne wyglądać inaczej. Niemniej jednak warto spróbować! ;-)


Cena: ok. 35 zł / 60 szt. (apteki).




Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Obiecałam sobie, że kiedyś na pewno wypróbuję, ponieważ efekty stosowania tego suplementu u każdego są inne. Jedni piszą, że działa inni z kolei że nie ma żadnej różnicy. No nic, tylko próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja musze koneicznie spróbwoać w atkim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od siebie mogę polecić. Jestem naprawdę bardzo zadowolona z utwardzenia paznokci i wzrostu włosów :)

      Usuń
  3. Ja stosowalam poniewaz mialam anemie co przez to tez idzie wypadaly strasznie mi wlosy. Stosowalam razem z centrum i kondycja wlosow mi sie poprawila

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w trakcie kuracji, ale to dopiero miesiąc więc efektów jakichś szczególnych nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś zrobiłam sobie kurację tym suplementem diety, bodajże w czasach gimnazjum/liceum, ale było to już tak dawno, że nie pamiętam jakie były efekty:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj przydałyby mi się takie witaminy. Szczególnie na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę wypróbować!
    zapraszam na mój blog
    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś brałam, ale nie pomagało... ;(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )