"Pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy!" | Nowości kosmetyczne

Hej! ;-) Dziś krótko, zwięźle i na temat. Pokażę kilka nowości kosmetycznych z ostatnich tygodni. Aktualnie staram się zużywać, a nie kupować. Mam spore zapasy i jeszcze więcej produktów, które już sięgają dna. Jako że za kilka tygodni czeka mnie wyprowadzka, a za 2 miesiące kolejna przeprowadzka, chcę wszystko pokończyć i nie wozić tego 'w te i wewte.' Zresztą, w ostatnich dwóch projektach denko mogliście zobaczyć, że zużywanie idzie mi bardzo dobrze. ;-)

Niestety albo stety jestem tylko uległym człowiekiem, kobietą i czasem muszę poprawić sobie humor. Czym? Oczywiście kolejnym kosmetykiem! ;-)


Kosmetyki do włosów Pharmaceris H - szampon i odżywka stymulujące wzrost włosów oraz oczyszczający peeling trychologiczny do skóry głowy, z problemem wypadania włosów i łupieżu. Jestem już bliska recenzji, dlatego teraz nie będę nic zdradzać. 



Nacomi, Krem normalizujący 20+ z olejkiem jojoba i kompleksem oligoelementów - ma nawilżyć skórę i przywrócić jej równowagę. Robiłam już do niego kilka podejść i powiem Wam, że jestem zawiedziona. Za każdym razem (po max 3-4 użyciach) czuję, że pod skórą coś się dzieje. Zaczynam wyczuwać podskórne grudki. Nie na to liczyłam. Poza tym moja skóra jakoś strasznie się po nim błyszczy, więc gdzie ta normalizacja? 



Skupiam się na pielęgnacji twarzy, ponieważ drobne niedoskonałości na policzkach oraz przebarwienia nie dają mi ostatnio spokoju. W tym celu zakupiłam Skinoren krem, który zawiera substancję czynną, jaką jest kwas azelainowy. Na promocji w Rossmannie skusiłam się na swój pierwszy produkt Mincer Pharma - Vita C Infusion, nawilżająca mikrodermabrazja. Mamy tu ekstrakt camu-camu, olej z rokitnika, mikro-kryształki złuszczające. Jej zadaniem jest oczyszczenie skóry, tonizacja i odnowa naskórka. Dokupiłam też płyn oczarowy z kwiatem pomarańczy fitomed. Używałam go całe zeszłe wakacje i byłam zadowolona. Tonizuje skórę i zmniejsza jej błyszczenie. Polecam! Jego recenzję znajdziecie tutaj.


Mam okazję testować kosmetyki do pielęgnacji stóp marki Gehwol. Na zdjęciach tylko dwa z nich, więcej możecie zobaczyć na moim IG. Peeling bambus i jojoba jest niesamowity! Ściera martwy naskórek, odświeża stopy. Z kolei sól odświeżająca daję ulgę zmęczonym, obolałym stopom.



Zwykłe uzupełnienie braków - ulubiony antyperspirant Isana med Sensitiv. Ma delikatny zapach i średnią ochronę. Do tego ziaja bloker, którego używam w najgorętszych miesiącach, wg zaleceń producenta. Polecam oba produkty.



Nawet nie wiecie, jak dawno nie miałam peelingu do ciała! Od dłuższego czasu używałam olejku pod prysznic i ostrej gąbki. Wspaniałe połączenie, polecam! (Prócz skór wrażliwych, naczynkowych.) Jednak wokół dziewczyny zachwalają peelingi organic shop, więc uległam. Peeling kawowo- cukrowy jest świetny! Bardzo lubię jego zapach, zbitą konsystencję i oczywiście jego działanie. Pozostawia skórę gładziutką, bez parafinowej powłoczki. Polecam!

To by było na tyle. Jeśli chcecie jakąś recenzję w pierwszej kolejności, piszcie! ;-)

Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Bardzo lubię mikrodermabrazję z Mincera ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bloker Ziaji jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo mam cohotę na ten peeling ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie firme Pharmaceris, dlatego przy niej sie zatrzymałam. Z ich firmy szampony i produkty typowo nawilzajce sa w moich faworytach <3 Jednak fluidy zdecydowanie dla mnie odpadają;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tylko żel do mycia twarzy dla skóry z trądzikiem i byłam bardzo zadowolona :)

      Usuń
  5. Fajne nowości. Miałam Blokera z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba po raz setny napiszę, że muszę zaopatrzyć się w końcu w produkty Nacomi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość mi się sprawdzała, no tylko teraz ten krem nie podpasował...

      Usuń
  7. Pewnie krem Cię zapycha :( Nie każdemu służą olejki w składzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co dziewczyny pisały mi na IG to mało komu się sprawdził ten krem, ma bardzo słabe opinie...

      Usuń
  8. fajne nowości, kusi mnie ta mikrodermabrazja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawił mnie ten krem ale widzę, że nie zapowiada się dobrze :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )