Ulubione kosmetyki maja

Maj przeminął w mgnieniu oka. Choć był piękny i magiczny, powoli odchodzi w niepamięć... Kosmetyczka upomina się o wyróżnienie majowych faworytów. Oto i jestem. Co podbiło moje serce? Zapraszam do lektury. ;-)



Uwielbiam delikatne makijaże. Im bardziej naturalny tym lepiej. Dlatego wiosna i lato to moje dwie ulubione pory roku pod tym względem. Wysokie temperatury, gorące słońce nie sprzyja ciężkiemu makijażowi. Efekt promiennej, zdrowo wyglądającej skóry zyskuję dzięki PEARL BASE od Bielendy. Baza ma właściwości nawilżające, również wyrównuje koloryt skóry. Współgra z każdym moim podkładem, wydłużając jego żywotność. Jest świetna! Uważajcie tylko na luźno zakręconą pompkę. To jej jedyna wada.



Podkrążone oczy zdecydowanie nie pasują do promiennego wiosenno/letniego makijażu. Jak zneutralizować zasinienia pod oczami? Polecam Wam Catrice Camouflage WAKE UP EFFECT. Ma jasny, łososiowy odcień, który świetnie ukrywa fiolet. Nakładam go przy pomocy zaokrąglonego pędzelka. Następnie używam już klasycznego korektora i gotowe. Kamuflaż nie jest tak ciężki w swej konsystencji, jak jego kryjący brat. Poniżej zobaczycie jego kolor na dłoni, zaraz obok mojego (aktualnie) ulubionego cienia z nowej paletki wet n wild.



W minionym miesiącu skusiłam się na nową paletkę do makijażu oczu. Rzadko się to zdarza. Już kilka razy powtarzałam, że z cieni nie korzystam zbyt często. W tym roku staram się to zmienić. Paletka wet n wild ma piękne kolory, które sprawdzą się zarówno w makijażu dziennym, jak i wieczorowym. Brązy i beże to chyba kolory, po które większość z nas sięga najczęściej, prawda? ;-) Moim ulubionym, połyskującym jest 'browbone', który widzicie na dłoni. Jest to brąz połączony ze zgaszonym różem. Cudo! Pigmentacja cieni jest średnia, zdecydowanie lepiej wypadają na bazie. Na powiekach trzymają się cały dzień. Jestem z nich bardzo zadowolona.



Czym byłby makijaż rozświetlający bez rozświetlacza? ;-) Moim ulubieńcem stał się my secret FACE ILLUMINATOR POWDER w odcieniu SPARKLING BEIGE. Jest cudny! Daje efekt przepięknej tafli! Będzie pasował większości typów kolorystycznych. Oczywiście jest trwały i nie posiada nachalnych drobin, jak widać na powyższym zdjęciu. Uwielbiam! ;-)

Skupiłam się wyłącznie na kosmetykach do makijażu, ponieważ rzadko recenzuję takie nowości w mojej kosmetyczce. W kategorii makijaż pokochałam naturalne kosmetyki Derma Eco Woman, o których szczegółowo poczytacie w poście poniżej.

Widzicie tu swoich ulubieńców? ;-)


Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Uwielbiam ten korektor pod oczy Wake Up Effect, idealnie maskuje zasinienia pod oczami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie ;) Jeden z moich lepszych zakupów kosmetycznych w ostatnim czasie ;)

      Usuń
  2. Bazę z Bielendy właśnie testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że jest taka wersja korektora Catrice! Ja pod oczy używam wersję płynną, tę standardową i jest fenomenalna. Nigdy dotąd nie miałam tak dobrze kryjącego korektora :) Skusiłaś mnie na ten słoiczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja płynna również jest super, jednak na lato dla mnie za ciężka ;) Słoiczek polecam ;)

      Usuń
  4. Ten kamuflaż wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę spróbować tego korektora z Catrice :) Zieloną wersją też bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zwykły kamuflaż Catrice i jestem zadowolona, ciekawe jakby się ten u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować, jeśli potrzebujesz czegoś do zamaskowania zasinień pod oczami ;)

      Usuń
  7. Rozświetlacz mam i lubię, korektor mnie korci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacz jest cudny, a korektor polecam ;)

      Usuń
  8. Tez lubiłam ten kamuflaż Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyków do makijażu mało używam więc tych nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę pielęgnację, ale do makijażu czasem coś wpadnie.

      Usuń
  10. Podoba mi się kolorystyka paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podpisuję się pod Twoimi ulubieńcami! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu wypróbować tę bazę, bo chyba tylko ja jeszcze jej nie posiadam...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rozsławiona, ale nie bez przyczyny ;))

      Usuń
  13. Rozświetlacz ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty