Kamuflaż od 'essence' - czy jest tak samo dobry jak 'CATRICE'?

Hej! ;) Dziś w końcu coś 'makijażowego', choć pewnie wiecie, że pielęgnacja jest dla mnie ważniejsza i przyjemniejsza. ;) Mimo to, lubię czasem sięgnąć po nowości w kategorii 'makijaż'. Taką nowinką w mojej kosmetyczce jest kamuflaż 'full cover concealer' marki essence. 

Kamuflaż CATRICE (w dwóch wersjach do wyboru) znają już pewnie wszyscy. W większości ma świetne opinie. Czy ten, nieco tańszy, kamuflaż okaże się jego godnym przeciwnikiem? Sprawdźmy to! Zapraszam na recenzję! ;)


Do wyboru mamy dwa odcienie: 05 Ivory i 10 Nude. Ja sięgnęłam po ten drugi, ponieważ i tak jest jaśniutki. Ivory wydawał mi się bardziej różowy, ekstremalnie jasny. To chyba dobra wiadomość dla prawdziwych bladzioszków. ;)

Kilka słów o samym korektorze od producenta: Silnie kryjący korektor o długo utrzymującej się formule. Kremowa konsystencja o wysokiej pigmentacji skutecznie kryje cienie pod oczami oraz inne niedoskonałości cery. Zapewnia naturalny efekt. 

Kamuflaż o pojemności 5 ml kupimy za 10,99 zł, np. w drogerii Natura.

Opakowanie jest solidne, a aplikator miękki - nie mam żadnych zastrzeżeń. Zapach - chemiczny, wyczuwam alkohol, jednak podczas aplikacji nie czuję go specjalnie. Formuła jest mniej kremowa niż w przypadku słynnego kamuflażu od CATRICE. 


Kamuflaż nie jest też tak kryjący, jak ten z CATRICE - moje zasinienia jeszcze prześwitują. Dobrze się go rozprowadza zwilżoną gąbeczką. Aczkolwiek pozostawia nieco suche wykończenie. Nie pudruję go zbyt mocno. Używam silnie nawilżającego kremu pod oczy, dzięki czemu nie zauważyłam żadnego przesuszenia obszaru wokół oczu. Przy nieodpowiedniej/zbyt słabej pielęgnacji, myślę że miałoby to miejsce. Pomimo bogatej formuły mojego kremu, korektor nie waży się ani nie roluje. Dopiero pod koniec dnia widzę, że już schodzi ze skóry i lekko podkreśla zmarszczki. Nie wygląda to strasznie i jestem w stanie mu to wybaczyć, bo i tak długo wygląda dobrze. 

Na dłoni widać, że po 10 min. korektor minimalnie zmienił kolor. Pod oczami nic takiego nie ma miejsca. Kamuflaż (w moim przypadku) nie nadaje się do przykrywania niedoskonałości - jest zbyt jasny i odznacza się od naturalnego koloru mojej skóry.


Kamuflaż jest tylko kilka złotych tańszy od słynnego CATRICE, niestety nie jest lepszy. Nie ma tak kremowej i solidnie kryjącej formuły. Mimo to nie jest też zły i na pewno go zużyję. Czy kupię ponownie? Raczej nie. Jeśli lubicie kosmetyki do makijażu, bawicie się nim to możecie go wypróbować, zwłaszcza że nie jest drogi. Może się spodobać bladolicym paniom, bez takich problemów, jak sucha skóra czy silne zasinienia pod oczami.

Znacie go/kupicie?


Pozdrawiam!

Komentarze

  1. suche wykończenie trochę mnie zmartwiło bo posiadam zmarszczki :D więc nie wiem czy będzie dla mnie,aczkolwiek firmę Catrice lubię i za taką ceną może warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, ESSENCE :D Essence lubię a od Catrice mam też camuflage,stąd mi się pomyliło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko używam tego rodzaju kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :) gdyby nie cienie też bym je chętnie odpuściła :)

      Usuń
  4. Też wolę Catrice od niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale raczej nie kupię, bo mam już kilka korektorów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to jakoś nigdy nie mam zapasu korektorów :O

      Usuń
  6. Mam go i nie jest taki zły, ale catrice oczywiście lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tego nie znam, ale zostanę przy Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli ja się nie skusze w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli nie jest dla mnie, za jasny na moje sińce :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor :-) Ale chyba lepiej wydać te 5 zł więcej o Catrice, skoro jest mniej kryjący.

    OdpowiedzUsuń
  11. Catrice to jednak mistrz w tym przedziale cenowej:) Podoba mi się odcień tego z Essence. Szkoda, że nie kryje tak mocno jak kamuflaż Catrice

    OdpowiedzUsuń
  12. A dla mnie to chyba taki jaśniutki kolor był dobry, bo catrice ciemnieje brzydko niesttey

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )