Krem dla skóry tłustej, trądzikowej i mieszanej | ARKANA Acne Out!

W dzisiejszym poście opowiem o kremie dla skóry problemowej polskiej marki ARKANA. Testuję go już prawie trzy tygodnie. Myślę, że to odpowiedni moment aby opisać moje wrażenia i zdradzić Wam, czy jest wart uwagi. Zapraszam!

ARKANA posiada w swojej ofercie dermokosmetyki profesjonalne oraz do domowej pielęgnacji. Na rynku pojawiła się w 2011 r. więc stosunkowo niedawno. W ciągu tych kilku lat marka wprowadziła szereg kosmetyków na różne problemy skórne. Myślę, że spokojnie każda z nas znajdzie coś dla siebie. Szczegółową ofertę zobaczycie tutaj.



Mój krem pochodzi z linii ‘Terapia dla skór tłustych, mieszanych i skłonnych do trądziku’. W jej skład, prócz kremu, wchodzą jeszcze: żel i tonik oczyszczające, maska normalizująco-ściągająca oraz eliminator niedoskonałości.

Krem normalizująco-matujący z kwasem szikimowym, salicylowym i Affipore kierowany jest skórze problematycznej, zanieczyszczonej, z tendencją do świecenia i zmian trądzikowych (czyli dokładnie takiej jak moja). Należy go stosować rano i wieczorem na oczyszczoną skórę. Ja raczej używam go na noc. Na dzień wybieram krem nawilżający, bez kwasów w składzie.

Zawiera składniki, które redukują wydzielanie serum, zmniejszają ilość zmian zapalnych i zapobiegają powstawaniu nowych. Posiada lekką, szybko wchłaniającą się formułę, która długotrwale matuje skórę i przedłuża trwałość makijażu. Sprawdzę to kiedy nadejdą chłodniejsze dni.




Moje odczucia...

Krem faktycznie ma lekką, bardzo przyjemną formułę, która szybko się wchłania i nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej warstwy na skórze. Zapach jest dziwny, specyficzny, niespotykany, może troszkę apteczny. W każdym razie – nie, nie jest brzydki. Jest po prostu inny i nie umiem go z niczym porównać. Działanie kremu oceniam bardzo wysoko. Śmiało piszę, że jest jednym z najlepszych kosmetyków do pielęgnacji mojej kapryśnej cery, jaki dane mi było używać. Moja skóra bardzo go polubiła (niczym słynne serum Bielendy). Krem sprawił, że już po kilku użyciach skóra była bardzo gładka, jędrniejsza i taka ‘pulchna’. Szybko goi niedoskonałości. Nie mam jakiegoś szczególnego problemu ze stanami zapalnymi. Raczej męczy mnie często tzw. kaszka, podskórne grudki. Krem radzi sobie z tym wyśmienicie. Wszystko pięknie znika, nie pozostają żadne przebarwienia czy zaczerwienienia. Ze starszymi przebarwieniami/śladami po trądziku krem również ładnie sobie radzi. Rozjaśnia skórę, ujednolica jej koloryt. Poza tym zauważyłam, że pory są dużo mniej widoczne i mają mniejszą tendencję do zanieczyszczania się. Po nałożeniu kremu wieczorem, skóra jest uspokojona, a rano nie przetłuszcza się nadmiernie (miałam z tym niedawno duży problem). Nie zauważyłam żadnego uciążliwego łuszczenia skóry.

Jestem pod dużym wrażeniem. Kolejna polska marka udowadnia, że mamy się czym pochwalić. Wizualnie kosmetyki również nie odstają. Krem mieszka w estetycznym słoiczku, wykonanym z mlecznego szkła. W kartoniku znajdziemy też szpatułkę, co dla kobiety z dłuższymi paznokciami jest genialnym rozwiązaniem. Grafika marki bardzo mi się podoba. Jest skromna, przez co (w moich oczach) wygląda profesjonalnie.



Nie miałam okazji używać innych kosmetyków marki ARKANA (mam nadzieję, że to nadrobię), ale krem Acne Out zasługuje na uwagę wszystkich posiadaczek cer tłustych, mieszanych, z tendencją do trądziku. Bardzo polecam!

Cena: 79zł / 50ml (sklep).


Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Serum bielenda kocham dzięki tobie to pewnie ten krem też by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi fantastycznie, mam teraz sporo niedoskonałości i problem z tłustą cerą więc chętnie przyjrzę się tym kosmetykom. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to cos dla mnie bo mam cere tłusta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przyjrzeć się tej linii:) Krem jest fantastyczny, będzie w ulubieńcach ;:

      Usuń
  4. Miałam tylko tonik tej firmy i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję wypróbować jeszcze inne kosmetyki :)

      Usuń
  5. Ja dziś kupilam krem o podobnym działaniu z Barwy siarkowej zobaczymy jak się sprawdzi, jak nie da rady to kupie ten polecany przez ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Barwy Siarkowej dobrze wspominam krem nawilżający, inne niestety się nie sprawdziły...

      Usuń
  6. Używam całej tej serii czyli kremu,toniku żelu oczyszczajacego do mycia oraz magicznej pasty tzw eliminatora niedoskonałości. Mam ogronmy problem z cerą łącznie z ropnymi wypryskami. Serie stosuję od 4tyg i jestem zachwycona. Najlepsze kosmetyki jakie miałam a sporo ich było. Polecam również mleczko do demakijażu również z Arkany ale z serii z sakura-genialny kosmetyk super oczyszcza i nie pozostawia zadnej lepkiej mazi na twarzy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że wszystko się sprawdziło. Na pewno coś od nich wypróbuję jeszcze :)

      Usuń
  7. Moja skóra jest normalna także chyba by się nie nadawał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze, też chciałabym mieć normalną skórę, niestety muszę kombinować, bo mało co się sprawdza. Krem jest genialny dlatego musiałam szczegółowo go opisać :))

      Usuń
  8. Arkana ma bardzo dobre produkty, wysoko stawia składniki aktywne w składzie. Dla cery tłustej i trądzikowej świetny też będzie z kwasem azelainowym i azeloglicyną, który maja w ofercie.
    Pisałaś, że Twoim problemem jest podskórna "kaszka" - regularne stosowanie kwasó świetnie rozwiązują tego typu problemy, więc jeżeli bedziesz się do czegoś przymierzać pomyśl właśnie o kwasie azelainowym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam, sprawdza się, ale muszę robić przerwy, bo skóra mi się przyzwyczaja po około miesiącu/półtorej. Jesienią pewnie znów do niego wrócę, jak będzie kiepsko z cerą.

      Usuń
  9. Ooo ciekawy,muszę wypróbować 😊 a co to za serum z bielendy o którym wspominasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum korygujące z kwasem migdałowym m.in. dla mnie ideał na niedoskonałości :)

      Usuń
  10. Mam serum z Arkany - sprawdza się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sprawdzić ten krem na cerze trądzikowej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty