Postaw na siłę koloru z Marion! Letnie odcienie na włosach!

Kolorowe włosy to hit lata! Do wyboru mamy mnóstwo produktów oraz opcji - równomierny kolor na całych włosach, kolorowe pasemka lub modne ombre. Dziś pokażę Wam dwa kolory z nowej linii Star Color od Marion. Zapraszam! ;)


Kolory, które posiadam to PINK i OCEAN BLUE. W każdym kartoniku znajdują się dwie saszetki po 35 ml, czyli na dwie aplikacje. Star Color posiada łagodną i bezpieczną formułę - bez amoniaku, utleniacza, rezorcyny i PPD. Sama aplikacja jest banalnie prosta, bo nie musimy nic mieszać. Produkt jest gotowy do użycia. Saszetki mają aplikatory, co ułatwia nakładanie koloru przy pasemkach czy ombre. Kolory są półtrwałe, nie zmywalne w 100%. Trwałość to ok. 8-10 myć. Jeśli chcesz, aby kolor wypłukiwał się szybciej, stosuj szampon przeciwłupieżowy.

Dostępne kolory: oranż, róż, czerwień, lazur, dżins i fiolet. Poniżej zdjęcie ze strony Marion.

Kremy koloryzujące można ze sobą łączyć, zaszaleć w letnie miesiące! To zapewne propozycja dla odważnych, ale myślę, że wygląda to naprawdę fajnie - szczególnie na wakacyjnych wyjazdach. ;) Jeśli marzą Ci się lazurowe pasemka lub różowe ombre (chyba najczęściej spotykane), ten produkt jest właśnie dla Ciebie. ;))



Jak widzicie wybór jest spory, a cena to ok. 8 zł, więc bardzo mało. Moja kuzynka skorzystała z różowego kremu koloryzującego (nakładając na końcówki) i jest bardzo zadowolona! ;)

Co sądzicie o kolorowych włosach na letnie dni?


Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Myślę, że na lato to super opcja! Podoba mi się fiolet - bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, latem można sobie pozwolić na więcej :)

      Usuń
  2. dla mlodych dziewczyn super opcja na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zaszaleć :)) moje młodsze kuzynki są zachwycone :)

      Usuń
  3. Ja jednak wolę klasykę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja, chociaż róż troszkę kusi. Ze względu na ślub nie mogę sobie jednak pozwolić na takie szaleństwa :)

      Usuń
  4. Chodzi za mnie wersja w typowo siwym odcieniu, ale krem który widziałam był bodajże marki L'Oreal:) Dla młodych dziewczyn kolorowe włosy świetna opcja na wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam linię od L'Oreal, tamte odcienie wydają mi się delikatniejsze, te tutaj już takie zwariowane i odważne :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty