Uwaga BUBEL!

Hej! ;) Dziś nie będzie zachwytów, ponieważ natrafiłam ostatnio na BUBLA. Pielęgnacja delikatnej skóry wokół oczu jest dla mnie baaaaardzo ważna. Z racji, iż posiadam ją wyjątkowo wymagającą i problematyczną, od kremów pod oczy wymagam wiele. Jakiś czas temu zachwalałam nawet świetny krem, polskiej marki, Fitomed (był w ostatnim denku). Niestety przyszła i pora na totalnego bubla marki 'equilibra'. Dlaczego krem zasłużył sobie na to miano? Zapraszam do dalszej części wpisu.


Arganowy krem pod oczy 'equilibra' - kilka słów od producenta

Delikatna emulsja stworzona do poprawy konturu oka. Szybko się wchłania, nie obciążając skóry wokół oczu. Olej arganowy wraz ze specjalną mieszanką naturalnych składników aktywnych zapewnia ochronę, spowalnia proces starzenia się skóry, ma działanie wygładzające.

Zawiera 98% składników naturalnego pochodzenia, w tym:
- olej arganowy (wygładza, chroni, działa przeciwstarzeniowo);
- olej ze słodkich migdałów (ujędrnia);
- olej z pestek winogron (chroni);
- wyciąg z gardenii (zmiękcza);
- kwas hialuronowy (działa liftingująco);
- witamina E (działa przeciwutleniająco).

Krem został przebadany dermatologicznie i okulistycznie. Odpowiedni dla skóry wrażliwej. Wolny od parabenów, silikonu, wazeliny, PEG, olejów mineralnych, parafiny, donorów formaldehydu, barwników, alergenów. Delikatnie perfumowany.

Pojemność i cena: 15ml / 25-30 zł. Dostępny np. w Drogerii Natura.



Moja opinia

Tyle obietnic producenta, a w efekcie otrzymałam wielkie nic! Ten krem nie robi nic, nic a nic. Kompletnie nic. Napisałabym jeszcze, że nie robi nic, ale to już wiecie. W moim odczuciu krem nie jest delikatnie perfumowany, a zapach jest zdecydowanie zbyt intensywny i wyczuwalny, jak na kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji wrażliwej skóry wokół oczu. Wyczuwalny jest głównie olej ze słodkich migdałów. 

Pierwsze użycie - z tubki wypływa trochę wody, trochę kremu. Po późniejszym porządnym wstrząśnięciu nie było już tak źle. Mimo to formuła nie jest jednolita. Po nałożeniu pod oczy czułam bardzo nieprzyjemne uczucie ściągnięcia, a nawet naciągnięcia skóry. Drobne zmarszczki były bardziej widoczne, wyeksponowane, co rzucało się w oczy szczególnie przy makijażu. Wraz z kolejnymi użyciami wcale nie było lepiej. Krem wyrzuciłam z pielęgnacji po ponad tygodniu użytkowania.

Nie zauważyłam żadnych korzystnych efektów. Żadnego nawilżenia, odżywienia skóry czy zniwelowania moich cieni pod oczami. Kompletnie nic. Mało tego krem sprawił, że skóra wokół oczu wygląda na zmęczoną, siną, wołającą o nawilżenie.


Zdecydowanie NIE POLECAM. Szkoda Waszej skóry i pieniędzy. Jestem bardzo zawiedziona, ponieważ o produktach tej marki czytałam wiele pozytywnych opinii. Jak widać, moje pierwsze doświadczenia nie są przyjemne. Niedługo napiszę Wam o drugim produkcie, który testuję - jest dużo lepiej.

Na krem zdecydowałam się 'na szybko', będąc na wyjeździe. Akurat skończył mi się krem Fitomed, który ze sobą wzięłam. Niestety, nie trafiłam.


Znacie ten krem? Jakie macie doświadczenia z marką 'equilibra'?



Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Nie miałam okazji używać i chyba się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie warto, strata pieniędzy. Teraz używam naturalnego kremu pod oczy z Vianka i jest świetny, a cena ta sama.

      Usuń
  2. Oj.... Szkoda, że się rozczarowałaś. Ale przynajmniej teraz wiem, ze nie ma co po niego sięgać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda pieniędzy! Vianek kosztuje tyle samo, a jest nieporównywalnie lepszy.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeśli w przyszłości będziesz chciała coś kupić, to na pewno nie ten krem.

      Usuń
  4. O masz, a ja tak lubię ich produkty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze płyn micelarny i sprawdza się dobrze. Tylko denerwuje mnie ten zapach, ogólnie przyjemny, ale z czasem męczy i akurat przy kremach pod oczy i płynach micelarnych nie lubię zapachu.

      Usuń
  5. A niedawno przeczytałam o nim bardzo pozytywną opinie na jednym z blogów ! Świetnie, że do Ciebie trafiłam :) Na pewno nie kupię !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam, bardzo nieprzyjemnie ściąga skórę wokół oczu.

      Usuń
  6. Szkoda, że się nie sprawdził. Ja z tej marki jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze płyn micelarny, niebawem o nim napiszę.

      Usuń
  7. Skład ma zachęcający i mogłabym się na niego skusić, ale teraz wiem że go nie kupię. Dzięki za szczerą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę kojarzę, jednak tego kremu nigdy nie miałam i raczej nie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam próbki kremu arganowego do twarzy tej marki i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra lubi olejek arganowy, np. wielbi krem arganowy pod oczy od Nacomi, dlatego chętnie kupiłam ten krem, ale jak widać krem kremowi nierówny.

      Usuń
  10. Zaskoczyłaś mnie, miałam kilka produktów od nich, ale byłam zadowolona. Kremu nie miałam i już mam co do niego obawę :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny i komentarz. Postaram się odwiedzić także Ciebie, miłego dnia! : )

Popularne posty